Compania noastră se ocupă de:

  • întocmirea documentației pentru eliberarea/modificarea și reînnoirea avizelor de funcționare în vederea desfășurării activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale supuse avizării de către ANMDMR,

  • înregistrarea dispozitivelor medicale produse de producătorii din România,

  • înființarea si actualizare act constitutiv societăți comerciale în domeniul medical, în principiu,

  • certificări ISO,

  • audituri și avizări cabinete medicale.

O descriere mai detaliată a activităților noastre poate fi găsită în secțiunea Servicii.

Posturi disponibile:

SECRETARĂ cu experiență de cel puțin un an!

  1. DESCRIEREA POSTULUI

Va lucra sub îndrumarea managerului.

Ea va fi în primul rând responsabilă de:

  • managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor încheiate de companie, sortare, arhivarea și evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial)

  • gestionarea relației cu Clienții și furnizorii companiei

  • răspunderea la întrebări, solicitări de informații și documente cu discreție și cu respectarea strictă a confidențialității;

  • gestionarea documentelor electronice și pe hârtie (corespondență, tehnoredactare, fotocopiere, scanare, depunere și arhivare);

  • sprijinirea proceselor și fluxului de lucru al companiei.

  • efectuarea oricărei alte sarcini legate de activitatea societății.

  1. CALIFICĂRI NECESARE:

  • studii superioare în domeniu economic sau administrativ.

  1. COMPETENȚE NECESARE:

  • seriozitate şi responsabilitate;

  • integritate morală;

  • abilităţi şi experienţă organizatorică;

  • capacitate de planificare şi prioritizare;

  • atenţie distributivă;

  • abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale

  • motivare şi eficienţă;

  • capacitate de luare și respectare a deciziilor;

  • cunoașterea foarte bună a Microsoft Word și Microsoft Office;

  • Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.
  1. EXPERIENȚĂ OBLIGATORIE

  • În redactare documente si activități de secretariat de minim 1 ani.

  1. ALTE INFORMAȚII:

  • termenul limită de depunere a aplicației: 15.07.2021.

  • curriculum vitae și scrisoarea de intenție se transmit la adresa office@conformityadvisers.ro sau folosind formularul de mai jos.

 

Vrei să lucrezi cu noi? Alătură-te echipei noastre!

Trimite-ne CV-ul tău folosind formularul de mai jos: