Compania noastră se ocupă de:
întocmirea documentației pentru eliberarea/modificarea și reînnoirea avizelor de funcționare în vederea desfășurării activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale supuse avizării de către ANMDMR,
înregistrarea dispozitivelor medicale produse de producătorii din România,
înființarea si actualizare act constitutiv societăți comerciale în domeniul medical, în principiu,
certificări ISO,
audituri și avizări cabinete medicale.
O descriere mai detaliată a activităților noastre poate fi găsită în secțiunea Servicii.
Posturi disponibile:
SECRETARĂ cu experiență de cel puțin un an!
DESCRIEREA POSTULUI
Va lucra sub îndrumarea managerului.
Ea va fi în primul rând responsabilă de:
managementul documentelor companiei (sortarea și expedierea corespondenței, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor încheiate de companie, sortare, arhivarea și evidența lor, securizarea informațiilor cu caracter confidențial)
gestionarea relației cu Clienții și furnizorii companiei
răspunderea la întrebări, solicitări de informații și documente cu discreție și cu respectarea strictă a confidențialității;
gestionarea documentelor electronice și pe hârtie (corespondență, tehnoredactare, fotocopiere, scanare, depunere și arhivare);
sprijinirea proceselor și fluxului de lucru al companiei.
efectuarea oricărei alte sarcini legate de activitatea societății.
CALIFICĂRI NECESARE:
studii superioare în domeniu economic sau administrativ.
COMPETENȚE NECESARE:
seriozitate şi responsabilitate;
integritate morală;
abilităţi şi experienţă organizatorică;
capacitate de planificare şi prioritizare;
atenţie distributivă;
abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale
motivare şi eficienţă;
capacitate de luare și respectare a deciziilor;
cunoașterea foarte bună a Microsoft Word și Microsoft Office;
- Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.
EXPERIENȚĂ OBLIGATORIE
În redactare documente si activități de secretariat de minim 1 ani.
ALTE INFORMAȚII:
termenul limită de depunere a aplicației: 15.07.2021.
curriculum vitae și scrisoarea de intenție se transmit la adresa office@conformityadvisers.ro sau folosind formularul de mai jos.